Rastgele Yazı

1 Ayda 10 Kilo Verdiren Diyet Listesi

1 Ayda  10 Kilo Verdiren Diyet Listesi
1 Ayda  10 Kilo Verdiren Diyet Listesi

1 ayda 10 kilo vermek isteyenler için, 1 ay içerisinde 10 kilo vermeyi sağlayan diyet programı oldukça idealdir.

Diyetisyenler ve beslenme uzmanları, uzun süren diyet programlarını daha çok tavsiye etmektedir. 1 ayda 10 kilo vermeyi sağlayan diyet listesinde, bazı önemli noktalar vardır. Bu noktalara uymak, kilo verme sürecini olumlu şekilde etkiler.

1 Ayda 10 Kilo Verdiren Diyet Programında Dikkat Edilmesi Gerekenler:

1 ayda 10 kilo vermeyi hedefleyen bu diyet listesinde, kahvaltı öğünü asla pas geçilmemelidir. Hızlı ve sağlıklı zayıflamak için, bu öğün mutlaka yenmelidir.

Diyete başladıktan sonra; akşam yemeklerinde hafif yiyecekler tüketmek, 1 ayda 10 kilo verme açısından son derece faydalıdır.

1 ayda 10 kilo verme diyetinde, ara öğünlerde kalorisi düşük besinler tüketilir.

Ara öğünlerde meyve tüketmek, 1 ayda 10 kilo verme hedefinde tercihen iyi bir seçenek olacaktır. Bunun yanı sıra, günde en az 2 litre su tüketimine dikkat edilmesi gerekir.

1 Ayda 10 Kilo Verdiren Diyet Listesi

Diyette 1. Gün:

Sabah: 1 bardak şeker ilavesiz çay, 1 dilim beyaz peynir, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 tabak yoğurt ve 1 dilim kepek ekmeği.

Akşam: 150 gr. Haşlama tavuk, 1 kâse yağsız salata, 1 kâse yağsız yoğurt.

Diyette 2. Gün:

Sabah: 1 bardak şekersiz çay, 1 dilim beyaz peynir, 1 tane haşlama yumurta, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 150 gr. Haşlama veya ızgara tavuk, 1 kâse yağsız salata.

Akşam: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 tabak yoğurt ve salata.

Diyette 3.Gün:

Sabah: 1 bardak şeker ilavesiz çay, 1 dilim beyaz peynir, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 tabak yoğurt ve 1 dilim kepek ekmeği.

Akşam: 1 parça ızgara et, 1 tabak yoğurt ve yağsız salata.

Diyette 4. Gün:

Sabah: 1 bardak şekersiz çay, 3 tane zeytin, 1 tane haşlama yumurta, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 1 porsiyon sebzeli tavuk, yağ ilavesiz salata.

Akşam: 150 200 gr. kadar buğulama balık, 1 dilim kepek ekmeği, yağ ilavesiz salata.

Diyette 5. Gün:

Sabah: 1 bardak şeker ilavesiz çay, 1 dilim beyaz peynir, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 tabak yoğurt ve 1 dilim kepek ekmeği.

Akşam: 150 gr. Haşlama tavuk, 1 kâse yağsız salata, 1 kâse yağsız yoğurt.

Diyette 6. Gün:

Sabah: 1 bardak şekersiz çay, 1 dilim beyaz peynir, 1 tane haşlama yumurta, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 150 gr. Haşlama veya ızgara et, 1 kâse yağsız salata.

Akşam: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 tabak yoğurt ve salata.

Sebze yemeği ( Yarım porsiyon )

Diyette 7. Gün:

Sabah: 1 bardak şekersiz çay, 1 dilim beyaz peynir, 1 tane domates, 1 tane salatalık, 1 dilim kepek ekmeği.

Öğle: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 tabak yoğurt ve dilim kepek ekmeği.

Akşam: 150 200 gr. kadar buğulama balık, 1 dilim kepek ekmeği, yağ ilavesiz salata.

1 Ayda 10 kilo verdiren bu diyet listesi, 1 ay süreyle aynı şekilde uygulanır.

  • Yazıyı Beğendin mi?  2
Sonraki Yazı

Benzer Yazılar

Bu yazıya henüz yorum yapılmamıştır, ilk yorumu yapmak için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*