Rastgele Yazı

Hızlı ve Sağlıklı Bir Şekilde Kilo Vermeye Yardımcı Diyet Listeleri

Hızlı ve Sağlıklı Bir Şekilde Kilo Vermeye Yardımcı Diyet Listeleri

Hızlı ve Sağlıklı Bir Şekilde Kilo Vermeye Yardımcı Diyet Listeleri

Yapılan diyetler ile hızlı kilo vermenin yanı sıra sağlıklı bir şekilde de kilo vermek gerekir. Bu duruma dikkat edilmelidir. Sağlıklı kilo vermeye yarayan farklı birçok diyet bulunur.

Yoğurt Diyet Listesi

Yoğurt metabolizmanın hızlanmasına yardımcı olur. Aynı zamanla bağırsaklarında çalışmasını sağlar. İçerisinde bulundurduğu düşük kalorisi ile birlikte kolay kilo vermeye de yardımcıdır. Bulundurduğu detoks etkisi ile vücudun zararlı atıklarından da kurtulmasını sağlar.

Diyetin birinci gününde, sabah kahvaltısında, bir adet haşlanmış bir patates ve bir kase yoğurt tüketilmelidir. Öğle yemeğinde, iki adet orta boy haşlanmış patates ve bir kase yoğurt tüketilmelidir. Akşam yemeğinde ise sadece iki kase yoğurt tüketilmelidir. Diyetin ikinci gününde, sabah kahvaltısında bir kase yoğurt tüketilmelidir. Öğle yemeğinde, iki adet haşlanmış patates ile birlikte bir kase yoğurt tüketilmelidir. Akşam yemeğinde ise  bir adet haşlanmış patates ve bir kase yoğurt tüketilmelidir. Diyetin üçüncü gününe gelindiği zaman ise sabah kahvaltısında bir adet haşlanmış patates öğle yemeğinde, bir kase yoğurt ile birlikte bir adet haşlanmış patates tüketilmelidir. Akşam yemeğinde de bir kase yoğurt tüketilmelidir.

Yoğurt diyeti sadece üç gün uygulanan bir diyettir. Üç günde kişilere beş kilo verdirmeyi amaçlayan bir diyet listesidir.

Protein Diyet Listesi

İçerisinde protein bulunduran yiyeceklerin kişileri uzun bir süre tok tutma özelliği vardır. Bu diyet listesinin en önemli özelliği kaybedilen kiloların geri alınmıyor olmasındandır. Bunun nedeni ise vücutta ödem atmayıp yağ yakmaya yarayan bir diyet olmasıdır. Basen ve göbek bölgesinde yer alan kiloların kaybolmasına ve zayıflamaya yardımcı olur.

Diyette birinci gün sabah kahvaltısında, bir adet haşlanmış yumurta, bir bardak süt ve bir adet havuç tüketilmelidir. Öğle yemeğinde, iki dilim kepek ekmek, bir dilim peynir ve bir kase domates salatası tüketilmelidir. Ara öğün olarak bir kase tavuk salatası ve bir adet elma tüketilmelidir. Akşam yemeğinde, bir tabak olacak şekilde haşlanmış et, bir adet haşlanmış patates ve bir kase yoğurt tüketilmelidir. Ara öğün olarak bir kase yeşil salata tüketilmelidir. Akşam saat sekiz ya da sekiz buçuk gibi de bir bardak tarçınlı çay tüketilmelidir.

Beş kilo verdirmeyi amaçlayan bir diyet listesidir.

Türk Kahvesi Diyet Listesi

Türk kahvesi içerisinde az bir kalori bulunduran içecektir. Özelikle şekersiz olarak tüketildiği zaman kilo aldırmayan özelliği vardır. İçerisinde yer alan kafein nedeni ile metabolizmayı hızlandırır. Aynı zamanda da tok tutar.

Diyette sabah kahvaltısında, bir fincan Türk kahvesi tüketilmelidir. Öğle yemeğinde, bir fincan Türk kahvesi, iki adet haşlanmış yumurta, bir kase domates ve bir kase lahana salatası tüketilmelidir. Akşam yemeğinde ise iki yüz gram balık ve bir kase salata tüketilmelidir.

Bu diyet listesi ile birlikte bir haftada yedi kilo vermek amaçlanır.

  • Yazıyı Beğendin mi?  3
Sonraki Yazı

Benzer Yazılar

Bu yazıya henüz yorum yapılmamıştır, ilk yorumu yapmak için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*